6 januari 2011

Nu gaan we echt!

Het gaat er van komen. In december hebben we nog wat medische obstakels uit de weg moeten ruimen. Maar nu is er dan toch groen licht. Bas heeft Diabetes type II en moet dat goed onder controle houden met medicijnen en door het veranderen van eetgewoonten. Maar dat gaat wel lukken. De vaccinaties zijn afgerond. We moeten nog wat zakelijke rompslomp doorwerken en dat is niet ons ding. We maken goede afspraken met de kinderen. Zo kwam Jaap met een erg leuk nieuwtje: Jaap en Caat krijgen een kindje. Dus we komen dit jaar wel een keer terug, reken maar!
Op 1 februari stoppen onze banen. We regelen een afscheidsborrel. We gaan nog een weekend met de kids naar de Ardennen. Ja en dan wordt het snel 12 februari, de dag van ons vertrek. 
Dubbel is het wel, want we laten hier veel goeds achter, maar het is maar tijdelijk. Het is ook een hoopvolle missie, waar we van willen genieten. We laten jullie een stukje meegenieten.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Bas en Jeannine,
    Wat komt 12 februari snel dichtbij! Spannend, jullie hebben al een heel lange voorbereidingstijd achter de rug, maar op dit moment zullen er nog heel veel losse eindjes af te handelen zijn. Als eerste afscheid van jullie banen, wat zal dat vreemd zijn, de laatste keer de deur achter je dicht trekken.
    De diabetes van Bas komt uit de lucht vallen?
    Als expert mag je me gerust raadplegen als jullie in Ghana zijn.
    Voor nu: heel veel sterkte maar ook plezier bij het afscheid nemen, tot ziens op jullie blog.
    July

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas,
    Ik lees zojuist het bericht over jullie plannen. Spannend en mooi hoor. Ik ben deze zomer voor het eerst in Afrika (tanzania) geweest. Ik kan me helemaal voorstellen hoe mooi het kan zijn om lokaal en direct daar wat voor de mensen te betekenen maar wel een rigoreuze stap zeg. Inspirerend om te lezen en ik hoop dat jullie er een prachtige en bevredigende tijd zullen hebben. Ik zal zeker jullie blog volgen.
    Hartelijke groet
    Marc Hoornick

    BeantwoordenVerwijderen